Pristatymas ir grąžinimas

PREKIŲ PRISTATYMAS

PRISTATYMAS. Pristatymo būdai, kiek laiko užtrunka ir kiek kainuoja?

Pristatymo būdai:
a) prekių pristatymas į namus kurjeriu Lietuvoje (išskyrus Neringą);
b) nemokamas užsakymo atsiėmimas Sangaida parduotuvėse Vilniuje, Kaune arba Klaipėdoje. Kai siunta bus pristatyta į Jūsų pasirinktą parduotuvę, informuosime Jus el. paštu.

Mokestis už transportavimą nurodomas, kai suformuojamas užsakymas, iki jo patvirtinimo.
Užsisakius prekių už 50 € ir daugiau prekių pristatymas nemokamas!

Gavus apmokėjimą už prekes, jos pristatomos per 1-3 d.d. Užsakymai priimami kasdien, tačiau siuntimas vykdomas tik darbo dienomis. Kartu su užsakytomis prekėmis pirkėjas gauna ir sąskaitą faktūrą.

SVARBU! Jūsų užsakymą saugome vieną mėnesį nuo užsakymo atlikimo datos. Vėliau užsakymai anuliuojami, pinigai grąžinami pirkėjui.

ATSISKAITYMAS. Kokie galimi atsiskaitymo būdai?

Apmokėjimo būdai:
a) bankiniu pavedimu. Užsisakius prekes jūsų nurodytų el. paštu gausite sąskaitą faktūrą, kurią apmokėjus gausite apmokėjimo patvirtinimą ir jūsų užsakymas bus išsiųstas.
b) elektroninės bankininkystės sistema Paysera (Paysera LT, UAB).

Negavus apmokėjimo tą pačią dieną, užsakymas panaikinamas kitą darbo dieną.

TURIU KLAUSIMŲ. Kaip susisiekti?

Galite kreiptis el. paštu uzsakymai@sangaida.lt arba tel. +370 615 83513.

Pirmadieniais – Penktadieniais, 8:30 – 17:30.

UŽSAKYMO BŪSENA. Kaip sužinoti užsakymo būseną?

Visą informaciją apie užsakymo būsenos pasikeitimus gausite el. paštu. Savo siuntos būseną taip pat galite peržiūrėti, siuntos kodą rasti savo paskyroje 'Mano užsakymai' skiltyje.


PREKIŲ GRĄŽINIMAS

  • Norėdami grąžinti prekes susisiekite su mumis: el. paštu uzsakymai@sangaida.lt arba tel. +370 615 83513 (pirmadieniais – penktadieniais, 8:30 – 17:30).
  • Grąžinamas prekės priimame, jeigu: prekė nenaudota, nepraradusi savo prekinės išvaizdos bei nėra sugadinta, pateikiama originalioje tvarkingoje pakuotėje, grąžinama pilna prekės komplektacija, pirkėjas pateikia prekės įsigijimo dokumentą.
  • Prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami, jei prekės trūkumų atsirado dėl to, kad klientas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles.
  • Grąžinamų nekokybiškų prekių siuntimo išlaidas padengia pardavėjas (naudojantis pardavėjo nurodytu siuntimo būdu).

SVARBU: gavus prekes, būtina patikrinti jų atitikimą. Esant neatitikimams, prašome kreiptis dėl pakeitimo/grąžinimo per 3 d.d.

Norų sąrašas Meniu 0 0 €
Į viršų