Bendrosios nuostatos

1. BENDROSIOS NUOSTATOS

1.1. Sangaida.lt (toliau - Pardavėjas) internetinėje parduotuvėje (toliau - Parduotuvė) prekyba vykdoma vadovaujantis Sangaida.lt prekių pirkimo-pardavimo taisyklėmis (toliau - Taisyklės).
1.2. Klientas prieš patvirtinant užsakymÄ… privalo susipažinti su TaisyklÄ—mis.
1.3. Užsiregistravęs vartotojas ir suformavęs užsakymą, tampa Parduotuvės klientu (toliau - Klientas), kuris įgyja Taisyklėse nustatytas teises ir pareigas.
1.4. Pardavėjas turi teisę bet kada apriboti Kliento teises arba panaikinti registraciją, jeigu Klientas nesilaiko Taisyklėse nustatytų sąlygų.
1.5. Atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos teisÄ—s aktus PardavÄ—jas turi teisÄ™ bet kuriuo metu iš anksto neįspÄ—damas Kliento pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles. Naujos TaisyklÄ—s įsigalioja nuo jų patalpinimo į ParduotuvÄ™ dienos. Kliento užsakymai pateikti iki Taisyklių pakeitimo įvykdomi pagal užsakymo pateikimo metu galiojanÄias Taisykles.
1.6. Pardavėjas nėra atsakingas ir nekompensuoja Klientui jo patirtos žalos, kurį kyla dėl Taisyklėse numatytų sąlygų nesilaikymo.
1.7. Klientas yra informuotas, kad kainos elektroninÄ—je parduotuvÄ—je ir fizinÄ—se parduotuvÄ—se gali skirtis.

2. KLIENTO ASMENS DUOMENYS

2.1. Vartotojas, prieš pateikiant užsakymÄ…, užpildo savo kontaktinius duomenis, kuriais vÄ—liau dÄ—l užsakymo vykdymo bus gaunama informacija iš PardavÄ—jo.
2.3. Klientas sutinka, kad PardavÄ—jas turi teisÄ™ tvarkyti Kliento asmens duomenis, šiose TaisyklÄ—se nurodytais atvejais ir tikslais.
2.4. Pardavėjas patvirtina, kad Kliento asmens duomenys bus naudojami Kliento identifikavimui užsakant prekę, užsakytų prekių pristatymui.
2.5. PardavÄ—jas įsipareigoja neatskleisti Kliento asmens duomenų ir su užsakymu susijusios informacijos jokioms treÄioms šalims, išskyrus PardavÄ—jo partnerius, teikianÄius prekių tiekimo ir pristatymo ar kitas su Kliento užsakymu susijusias paslaugas. Kitais atvejais Kliento asmens duomenys gali bÅ«ti atskleisti, kai to reikalauja kompetentinga ValstybÄ—s institucija LR įstatymų numatytais atvejais arba atskiru rašytiniu Kliento sutikimu.
2.6. Pardavėjas įsipareigoja užtikrinti Kliento asmens duomenų apsaugą LR įstatymų numatyta tvarka.

3. PIRKIMO-PARDAVIMO SUTARTIS

3.1. PardavÄ—jo užsakymo patvirtinimas, Klientui pateikus užsakymÄ… prieš tai susipažinus ir sutikus su šiomis TaisyklÄ—mis, yra prilyginamas pirkimo-pardavimo sutarties sudarymui. Nuo to momento, Klientas yra įpareigotas už užsakytas prekes atsiskaityti tuo metu nustatytomis kainomis ir šias prekes priimti.
3.2. Sutartis yra laikoma įvykdyta, kai Klientas atsiskaito už prekes ir jas gauna.
3.3. Šios sutarties neatskiriama dalimi laikomas priedas, t.y. patvirtintas užsakymas, kurį gauna Klientas elektroniniu paštu, su jame nurodyta informacija.
3.4. Sutartis yra nutraukiama, kai užsakymas yra atšaukiamas vienos iš sutarties šalių arba kai Kliento pagrįstas reikalavimas grąžinti visus už prekÄ™ sumokÄ—tus pinigus, keisti prekÄ™ į tokiÄ… pat tinkamos kokybÄ—s prekÄ™, per protingÄ… laikÄ… pašalinti prekÄ—s trÅ«kumus arba atlyginti trÅ«kumų pašalinimo išlaidas, jei pašalino pats ar treÄiųjų asmenų padedamas, yra patenkinamas.
3.5. Kaskart pateikiant užsakymą sudaroma nauja pirkimo-pardavimo sutartis.

4. APMOKÄ–JIMO TVARKA

4.1. Prekių kainos nurodytos parduotuvėje yra galutinės (su PVM).
4.2. Mokestis už transportavimą nurodomas, kai suformuojamas užsakymas, iki jo patvirtinimo.
4.3. Klientas už užsakytas prekes atsiskaito pateiktais atsiskaitymo būdais.
4.4. PardavÄ—jas įsipareigoja suteikti teisingÄ… informacijÄ…, bÅ«tinÄ… visiškai atsiskaityti už užsisakytas prekes, taÄiau neprisiima jokios atsakomybÄ—s dÄ—l bankų nekokybiškų paslaugų ir su tuo kylanÄių nuostolių. Taip pat PardavÄ—jas neprisiima jokios atsakomybÄ—s kilusios dÄ—l Kliento padarytų klaidų formuojant ir vykdant pavedimÄ… (pvz. neteisingo sÄ…skaitos numerio įvedimo, neteisingai pateikto užsakymo kodo ir kitų) ir su tuo kilusių nuostolių.

5. PREKIŲ UŽSAKYMAS

5.1. SuradÄ™ pageidaujamÄ… prekÄ™ spauskite mygtukÄ… "Ä® kreipšelį", arba "Ä® norų sÄ…rašÄ…" (tik registruotiems klientams). Po paspaudimo prekÄ— bus nusiųsta į jÅ«sų prekių krepšelį arba norų sÄ…rašÄ…, o jÅ«s toliau galite rinktis prekes.
5.2. Jei šiuo metu kažkurios prekÄ—s neturime, tada prie jos rašoma "Kreiptis". Tokiu atveju, jei yra galimybÄ—, galite pasirinkti kitÄ… produktÄ… arba kreiptis dÄ—l prekÄ—s pristatymo terminų.
5.3. Prekių kiekį krepšelyje visada galite matyti dešiniajame krašte viršuje, laukelyje "Krepšelis". Bet kuriuo momentu paspaudÄ™ ant "Krepšelis", galÄ—site pasitikslinti, kokios prekÄ—s jau yra JÅ«sų prekių krepšelyje. Jei nusprendÄ—te vienos ar kitos prekÄ—s nepirkti, tada paspauskite šalia esantį užrašÄ… "Pašalinti" ir prekÄ— bus pašalinta iš krepšelio.
5.4. Norint padidinti tos paÄios prekÄ—s skaiÄių stulpelyje "Kiekis" įveskite norimÄ… skaiÄių ar didinkite/mažinkite jį su atitinkamais mygtukais.

6. PREKIŲ PRISTATYMO SĄLYGOS

6.1. Pristatymo kaina priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo. Užsisakius prekių už 50ir daugiau prekių pristatymas nemokamas.
6.2. Kartu su užsakytomis prekÄ—mis Klientas gauna ir sÄ…skaitÄ… faktÅ«rÄ… (sÄ…skaita siunÄiama ir elektroniniu paštu).
6.3. Elektroniniai užsakymai priimami kasdien, taÄiau siuntimas vykdomas tik darbo dienomis.
6.4. Gavus apmokėjimą už prekes, jos pristatomos per 1-3 d.d.
6.5. Prekių pristatymo bÅ«dai: 
a) prekių pristatymas į nurodytą užsakyme adresą kurjeriu;
b) nemokamas užsakymo atsiėmimas Sangaida parduotuvėje Vilniuje, Kaune arba Klaipėdoje.

7. PREKIŲ GARANTIJOS

7.1. PardavÄ—jas pareiškia, kad PrekÄ—s atitinka šioms PrekÄ—ms keliamus įprastus kokybinius reikalavimus. Kiekvienos ParduotuvÄ—je parduodamos PrekÄ—s bendros savybÄ—s pateikiamos prie kiekvienos PrekÄ—s esanÄiame PrekÄ—s aprašyme.
7.2. PardavÄ—jas neatsako už tai, jeigu ParduotuvÄ—je esanÄios PrekÄ—s savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realių šių Prekių savybių dÄ—l Kliento naudojamų ryšio priemonių perteikiamo vaizdo ypatybių. 
7.3. PardavÄ—jas nÄ—ra atsakingas už Prekių kokybÄ—s pablogÄ—jimÄ…, jei Klientas ar asmenys, kuriems Klientas perdavÄ— Prekes, jas naudojo ne tiems tikslams, kuriems tokios PrekÄ—s yra paprastai naudojamos, nesilaikÄ— instrukcijose nurodytų reikalavimų, pažeidÄ— Prekių transportavimo, laikymo, naudojimo ir / ar sandÄ—liavimo taisykles, taip pat, jeigu matomi Prekių įpakavimo ar kiti išoriniai defektai, raštu neaptarti Prekių perdavimo metu ar Prekių kokybÄ—s pablogÄ—jimas yra sukeltas Kliento ar kitų asmenų, kuriems Klientas pardavÄ— Prekes, veiksmų.

8. PREKIŲ GRĄŽINIMAS

8.1. Klientui parduotų Prekių trÅ«kumai šalinami, nekokybiškos PrekÄ—s keiÄiamos ir grąžinamos remiantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklÄ—mis, patvirtintomis LR Å«kio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „DÄ—l daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo".
8.2. Grąžinamų nekokybiškų prekių siuntinio pristatymo išlaidas padengia PardavÄ—jas.
8.3. Grąžinamų kokybiškų prekių siuntinio pristatymo išlaidas padengia PirkÄ—jas.
8.4. PardavÄ—jas PrekÄ—s iš Kliento priima, jeigu: prekÄ— nenaudota, nepraradusi savo prekinÄ—s išvaizdos bei nÄ—ra sugadinta Kliento, pateikiama originalioje tvarkingoje pakuotÄ—je, grąžinama pilna PrekÄ—s komplektacija, klientas pateikia PrekÄ—s įsigijimo dokumentÄ….
8.5. PrekÄ— nekeiÄiama, neatlygintinai trÅ«kumai nešalinami ir pinigai negrąžinami, jei prekÄ—s trÅ«kumų atsirado dÄ—l to, kad klientas pažeidÄ— prekÄ—s naudojimo ar saugojimo taisykles.
SVARBU: gavus prekÄ—s, bÅ«tina patikrinti jų atitikimÄ…. Esant neatitikimams, prašome kreiptis dÄ—l prekių pakeitimo/grąžinimo per 3 d.d.

9. ŠALIŲ TEISÄ–S, PAREIGOS IR ATSAKOMYBÄ–

9.1. Klientas turi teisÄ™: įsigyti parduodamÄ… PrekÄ™ ParduotuvÄ—je nurodyta kaina TaisyklÄ—se nustatyta tvarka, atsisakyti PrekÄ—s pirkimo-pardavimo sutarties, sudarytos naudojant ryšio priemones, pranešdamas PardavÄ—jui raštu apie tai per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo PrekÄ—s pristatymo dienos, jeigu daiktas nebuvo sugadintas ar jo išvaizda iš esmÄ—s nepasikeitÄ—.  Grąžinama prekÄ— turi bÅ«ti originalioje pakuotÄ—je, nenaudota ir su visais jai priklausanÄiais priedais, kitu atveju pardavÄ—jas pasiliekÄ… teisÄ™ prekÄ—s nepriimti (pagal LR įstatymų numatyta tvarka) Kosmetikos prekių (eterinių ir aromatizuotų aliejų grąžinti negalima pagal (LR įstatymų numatyta tvarka dÄ—l kosmetikos gaminių).
9.2. Klientas įsipareigoja: naudodamasis PardavÄ—jo teikiamomis paslaugomis ParduotuvÄ—je vadovautis ir laikytis šiose TaisyklÄ—se nustatytų nuostatų, neatskleisti savo prisijungimo duomenų tretiems asmenims, šiose TaisyklÄ—se nustatyta tvarka užpildytus užsakymus pateikti PardavÄ—jui, taisyklÄ—se nustatyta tvarka atsiskaityti už su PardavÄ—ju už nupirktas Prekes, pasikeitus asmens duomenims, kurie pateikti registracijos formoje, šiuos duomenis nedelsiant atnaujinti bei susipažinti su ParduotuvÄ—s TaisyklÄ—mis.
9.3. PardavÄ—jas turi teisÄ™: bet kada sustabdyti ParduotuvÄ—s veiklÄ…; pakeisti, atnaujinti ir taisyti Taisykles. Keisti parduodamų Prekių asortimentÄ… ir kainas; Klientui tyÄiniais veiksmais kenkiant Parduotuvei ar PardavÄ—jui, be įspÄ—jimo apriboti ar panaikinti Kliento registracijÄ… ir galimybÄ™ naudotis ParduotuvÄ—s teikiamomis paslaugomis; anuliuoti Kliento užsakymÄ…, kai Klientas vÄ—luoja atsiskaityti, užsakydamas Prekes arba užsakymas yra pateiktas netikslus ar neteisingas.
9.4. PardavÄ—jas įsipareigoja: parduoti Prekes ir teisÄ—s aktų nustatyta tvarka išduoti Klientui, atsiskaiÄiusiam už jas, Prekių pirkimÄ…-pardavimÄ… patvirtinantį dokumentÄ…; parduoti Prekes kartu ir pristatyti užsakytas Prekes TaisyklÄ—se nustatytomis sÄ…lygomis; suteikti valstybine kalba Klientui bÅ«tinÄ…, teisingÄ… ir visapusiškÄ… informacijÄ… apie parduodamÄ… PrekÄ™; taisyklÄ—se numatytomis sÄ…lygomis sudaryti galimybÄ™ Klientui naudotis ParduotuvÄ—s teikiamoms paslaugomis.
9.5. Klientas atsako už pateiktų savo asmens duomenų teisingumą bei prisijungimo duomenų saugojimą ir neatskleidimą tretiems asmenims.
9.6. Klientas atsako už savo veiksmus atliktus internetinėje Parduotuvėje.
9.7. PardavÄ—jas nÄ—ra atsakingas už nuostolius kurie atsirado dÄ—l to, jog Klientas nesusipažino su šiomis TaisyklÄ—mis, nors tokia galimybÄ— buvo suteikta.
9.8. Šalys susitaria, kad kilus vienos iš šalių atsakomybei, kaltoji šalis kitai šaliai atlygina tiesioginius nuostolius.

10. KITOS NUOSTATOS

10.1.Griežtai draudžiama be parduotuvÄ—s raštiško leidimo kopijuoti ar kitaip platinti Sangaida.lt esanÄiÄ… informacijÄ….
10.2. TaisyklÄ—s sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisÄ—s aktais, o šiose taisyklÄ—se numatytiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teise.
10.3. Šalys įsipareigoja visus kylanÄius ginÄus dÄ—l Taisyklių vykdymo sprÄ™sti derybų bÅ«du. Neišsprendus ginÄo derybų bÅ«du, ginÄai nagrinÄ—jami teisme. Prisiregistruodamas prie šios svetainÄ—s Klientas patvirtina, kad supranta, jog puslapyje pateikta informacija negali bÅ«ti laikoma rekomendacijomis gydymui. Visos šioje internetinÄ—je svetainÄ—je išdÄ—stytos mintys ir aprašymai yra autorių nuomonÄ— arba gamintojų apibendrinta informacija.

 

Norų sąrašas Meniu 0 0 €
Á virðø