-
Visos prekės
- Baro reikmenys
-
Profesionali įranga
-
Vienkartiniai indai ir pakuotė išsinešimui
Rekomenduojame
SabertPadėklai plastikiniai 35x24 cm su dangteliu, juodi, 25 vnt
Kaina 49.09 €Plačiau - Kasdienės ne ūkio prekės
-
Maisto produktai
- Furšetai ir maisto išvežimas, pateikimas
-
Stalo serviravimo reikmenys
-
Švaros ir higienos prekės
-
Virtuvės ir konditerijos reikmenys
Bendrosios nuostatos
1. BENDROSIOS NUOSTATOS
1.1. Sangaida.lt (toliau - Pardavėjas) internetinėje parduotuvėje (toliau - Parduotuvė) prekyba vykdoma vadovaujantis Sangaida.lt prekių pirkimo-pardavimo taisyklėmis (toliau - Taisyklės).
1.2. Klientas prieš patvirtinant užsakymą privalo susipažinti su Taisyklėmis.
1.3. Užsiregistravęs vartotojas ir suformavęs užsakymą, tampa Parduotuvės klientu (toliau - Klientas), kuris įgyja Taisyklėse nustatytas teises ir pareigas.
1.4. Pardavėjas turi teisę bet kada apriboti Kliento teises arba panaikinti registraciją, jeigu Klientas nesilaiko Taisyklėse nustatytų sąlygų.
1.5. Atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos teisės aktus Pardavėjas turi teisę bet kuriuo metu iš anksto neįspėdamas Kliento pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles. Naujos Taisyklės įsigalioja nuo jų patalpinimo į Parduotuvę dienos. Kliento užsakymai pateikti iki Taisyklių pakeitimo įvykdomi pagal užsakymo pateikimo metu galiojančias Taisykles.
1.6. Pardavėjas nėra atsakingas ir nekompensuoja Klientui jo patirtos žalos, kurį kyla dėl Taisyklėse numatytų sąlygų nesilaikymo.
1.7. Klientas yra informuotas, kad kainos elektroninėje parduotuvėje ir fizinėse parduotuvėse gali skirtis.
2. KLIENTO ASMENS DUOMENYS
2.1. Vartotojas, prieš pateikiant užsakymą, užpildo savo kontaktinius duomenis, kuriais vėliau dėl užsakymo vykdymo bus gaunama informacija iš Pardavėjo.
2.3. Klientas sutinka, kad Pardavėjas turi teisę tvarkyti Kliento asmens duomenis, šiose Taisyklėse nurodytais atvejais ir tikslais.
2.4. Pardavėjas patvirtina, kad Kliento asmens duomenys bus naudojami Kliento identifikavimui užsakant prekę, užsakytų prekių pristatymui.
2.5. Pardavėjas įsipareigoja neatskleisti Kliento asmens duomenų ir su užsakymu susijusios informacijos jokioms trečioms šalims, išskyrus Pardavėjo partnerius, teikiančius prekių tiekimo ir pristatymo ar kitas su Kliento užsakymu susijusias paslaugas. Kitais atvejais Kliento asmens duomenys gali būti atskleisti, kai to reikalauja kompetentinga Valstybės institucija LR įstatymų numatytais atvejais arba atskiru rašytiniu Kliento sutikimu.
2.6. Pardavėjas įsipareigoja užtikrinti Kliento asmens duomenų apsaugą LR įstatymų numatyta tvarka.
3. PIRKIMO-PARDAVIMO SUTARTIS
3.1. Pardavėjo užsakymo patvirtinimas, Klientui pateikus užsakymą prieš tai susipažinus ir sutikus su šiomis Taisyklėmis, yra prilyginamas pirkimo-pardavimo sutarties sudarymui. Nuo to momento, Klientas yra įpareigotas už užsakytas prekes atsiskaityti tuo metu nustatytomis kainomis ir šias prekes priimti.
3.2. Sutartis yra laikoma įvykdyta, kai Klientas atsiskaito už prekes ir jas gauna.
3.3. Šios sutarties neatskiriama dalimi laikomas priedas, t.y. patvirtintas užsakymas, kurį gauna Klientas elektroniniu paštu, su jame nurodyta informacija.
3.4. Sutartis yra nutraukiama, kai užsakymas yra atšaukiamas vienos iš sutarties šalių arba kai Kliento pagrįstas reikalavimas grąžinti visus už prekę sumokėtus pinigus, keisti prekę į tokią pat tinkamos kokybės prekę, per protingą laiką pašalinti prekės trūkumus arba atlyginti trūkumų pašalinimo išlaidas, jei pašalino pats ar trečiųjų asmenų padedamas, yra patenkinamas.
3.5. Kaskart pateikiant užsakymą sudaroma nauja pirkimo-pardavimo sutartis.
4. APMOKĖJIMO TVARKA
4.1. Prekių kainos nurodytos parduotuvėje yra galutinės (su PVM).
4.2. Mokestis už transportavimą nurodomas, kai suformuojamas užsakymas, iki jo patvirtinimo.
4.3. Klientas už užsakytas prekes atsiskaito pateiktais atsiskaitymo būdais.
4.4. Pardavėjas įsipareigoja suteikti teisingą informaciją, būtiną visiškai atsiskaityti už užsisakytas prekes, tačiau neprisiima jokios atsakomybės dėl bankų nekokybiškų paslaugų ir su tuo kylančių nuostolių. Taip pat Pardavėjas neprisiima jokios atsakomybės kilusios dėl Kliento padarytų klaidų formuojant ir vykdant pavedimą (pvz. neteisingo sąskaitos numerio įvedimo, neteisingai pateikto užsakymo kodo ir kitų) ir su tuo kilusių nuostolių.
5. PREKIŲ UŽSAKYMAS
5.1. Suradę pageidaujamą prekę spauskite mygtuką "Į kreipšelį", arba "Į norų sąrašą" (tik registruotiems klientams). Po paspaudimo prekė bus nusiųsta į jūsų prekių krepšelį arba norų sąrašą, o jūs toliau galite rinktis prekes.
5.2. Jei šiuo metu kažkurios prekės neturime, tada prie jos rašoma "Kreiptis". Tokiu atveju, jei yra galimybė, galite pasirinkti kitą produktą arba kreiptis dėl prekės pristatymo terminų.
5.3. Prekių kiekį krepšelyje visada galite matyti dešiniajame krašte viršuje, laukelyje "Krepšelis". Bet kuriuo momentu paspaudę ant "Krepšelis", galėsite pasitikslinti, kokios prekės jau yra Jūsų prekių krepšelyje. Jei nusprendėte vienos ar kitos prekės nepirkti, tada paspauskite šalia esantį užrašą "Pašalinti" ir prekė bus pašalinta iš krepšelio.
5.4. Norint padidinti tos pačios prekės skaičių stulpelyje "Kiekis" įveskite norimą skaičių ar didinkite/mažinkite jį su atitinkamais mygtukais.
6. PREKIŲ PRISTATYMO SĄLYGOS
6.1. Pristatymo kaina priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo. Užsisakius prekių už 50€ ir daugiau prekių pristatymas nemokamas.
6.2. Kartu su užsakytomis prekėmis Klientas gauna ir sąskaitą faktūrą (sąskaita siunčiama ir elektroniniu paštu).
6.3. Elektroniniai užsakymai priimami kasdien, tačiau siuntimas vykdomas tik darbo dienomis.
6.4. Gavus apmokėjimą už prekes, jos pristatomos per 1-3 d.d.
6.5. Prekių pristatymo būdai:
a) prekių pristatymas į nurodytą užsakyme adresą kurjeriu;
b) nemokamas užsakymo atsiėmimas Sangaida parduotuvėje Vilniuje, Kaune arba Klaipėdoje.
7. PREKIŲ GARANTIJOS
7.1. Pardavėjas pareiškia, kad Prekės atitinka šioms Prekėms keliamus įprastus kokybinius reikalavimus. Kiekvienos Parduotuvėje parduodamos Prekės bendros savybės pateikiamos prie kiekvienos Prekės esančiame Prekės aprašyme.
7.2. Pardavėjas neatsako už tai, jeigu Parduotuvėje esančios Prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realių šių Prekių savybių dėl Kliento naudojamų ryšio priemonių perteikiamo vaizdo ypatybių.
7.3. Pardavėjas nėra atsakingas už Prekių kokybės pablogėjimą, jei Klientas ar asmenys, kuriems Klientas perdavė Prekes, jas naudojo ne tiems tikslams, kuriems tokios Prekės yra paprastai naudojamos, nesilaikė instrukcijose nurodytų reikalavimų, pažeidė Prekių transportavimo, laikymo, naudojimo ir / ar sandėliavimo taisykles, taip pat, jeigu matomi Prekių įpakavimo ar kiti išoriniai defektai, raštu neaptarti Prekių perdavimo metu ar Prekių kokybės pablogėjimas yra sukeltas Kliento ar kitų asmenų, kuriems Klientas pardavė Prekes, veiksmų.
8. PREKIŲ GRĄŽINIMAS
8.1. Klientui parduotų Prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos Prekės keičiamos ir grąžinamos remiantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo".
8.2. Grąžinamų nekokybiškų prekių siuntinio pristatymo išlaidas padengia Pardavėjas.
8.3. Grąžinamų kokybiškų prekių siuntinio pristatymo išlaidas padengia Pirkėjas.
8.4. Pardavėjas Prekės iš Kliento priima, jeigu: prekė nenaudota, nepraradusi savo prekinės išvaizdos bei nėra sugadinta Kliento, pateikiama originalioje tvarkingoje pakuotėje, grąžinama pilna Prekės komplektacija, klientas pateikia Prekės įsigijimo dokumentą.
8.5. Prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami, jei prekės trūkumų atsirado dėl to, kad klientas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles.
SVARBU: gavus prekės, būtina patikrinti jų atitikimą. Esant neatitikimams, prašome kreiptis dėl prekių pakeitimo/grąžinimo per 3 d.d.
9. ŠALIŲ TEISĖS, PAREIGOS IR ATSAKOMYBĖ
9.1. Klientas turi teisę: įsigyti parduodamą Prekę Parduotuvėje nurodyta kaina Taisyklėse nustatyta tvarka, atsisakyti Prekės pirkimo-pardavimo sutarties, sudarytos naudojant ryšio priemones, pranešdamas Pardavėjui raštu apie tai per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo Prekės pristatymo dienos, jeigu daiktas nebuvo sugadintas ar jo išvaizda iš esmės nepasikeitė. Grąžinama prekė turi būti originalioje pakuotėje, nenaudota ir su visais jai priklausančiais priedais, kitu atveju pardavėjas pasilieką teisę prekės nepriimti (pagal LR įstatymų numatyta tvarka) Kosmetikos prekių (eterinių ir aromatizuotų aliejų grąžinti negalima pagal (LR įstatymų numatyta tvarka dėl kosmetikos gaminių).
9.2. Klientas įsipareigoja: naudodamasis Pardavėjo teikiamomis paslaugomis Parduotuvėje vadovautis ir laikytis šiose Taisyklėse nustatytų nuostatų, neatskleisti savo prisijungimo duomenų tretiems asmenims, šiose Taisyklėse nustatyta tvarka užpildytus užsakymus pateikti Pardavėjui, taisyklėse nustatyta tvarka atsiskaityti už su Pardavėju už nupirktas Prekes, pasikeitus asmens duomenims, kurie pateikti registracijos formoje, šiuos duomenis nedelsiant atnaujinti bei susipažinti su Parduotuvės Taisyklėmis.
9.3. Pardavėjas turi teisę: bet kada sustabdyti Parduotuvės veiklą; pakeisti, atnaujinti ir taisyti Taisykles. Keisti parduodamų Prekių asortimentą ir kainas; Klientui tyčiniais veiksmais kenkiant Parduotuvei ar Pardavėjui, be įspėjimo apriboti ar panaikinti Kliento registraciją ir galimybę naudotis Parduotuvės teikiamomis paslaugomis; anuliuoti Kliento užsakymą, kai Klientas vėluoja atsiskaityti, užsakydamas Prekes arba užsakymas yra pateiktas netikslus ar neteisingas.
9.4. Pardavėjas įsipareigoja: parduoti Prekes ir teisės aktų nustatyta tvarka išduoti Klientui, atsiskaičiusiam už jas, Prekių pirkimą-pardavimą patvirtinantį dokumentą; parduoti Prekes kartu ir pristatyti užsakytas Prekes Taisyklėse nustatytomis sąlygomis; suteikti valstybine kalba Klientui būtiną, teisingą ir visapusišką informaciją apie parduodamą Prekę; taisyklėse numatytomis sąlygomis sudaryti galimybę Klientui naudotis Parduotuvės teikiamoms paslaugomis.
9.5. Klientas atsako už pateiktų savo asmens duomenų teisingumą bei prisijungimo duomenų saugojimą ir neatskleidimą tretiems asmenims.
9.6. Klientas atsako už savo veiksmus atliktus internetinėje Parduotuvėje.
9.7. Pardavėjas nėra atsakingas už nuostolius kurie atsirado dėl to, jog Klientas nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė buvo suteikta.
9.8. Šalys susitaria, kad kilus vienos iš šalių atsakomybei, kaltoji šalis kitai šaliai atlygina tiesioginius nuostolius.
10. KITOS NUOSTATOS
10.1.Griežtai draudžiama be parduotuvės raštiško leidimo kopijuoti ar kitaip platinti Sangaida.lt esančią informaciją.
10.2. Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais, o šiose taisyklėse numatytiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teise.
10.3. Šalys įsipareigoja visus kylančius ginčus dėl Taisyklių vykdymo spręsti derybų būdu. Neišsprendus ginčo derybų būdu, ginčai nagrinėjami teisme. Prisiregistruodamas prie šios svetainės Klientas patvirtina, kad supranta, jog puslapyje pateikta informacija negali būti laikoma rekomendacijomis gydymui. Visos šioje internetinėje svetainėje išdėstytos mintys ir aprašymai yra autorių nuomonė arba gamintojų apibendrinta informacija.