Pristatymas ir grąžinimas

PREKIŲ PRISTATYMAS.
Pristatymo būdai, kiek laiko užtrunka ir kiek kainuoja?

Pristatymo būdai:
a) pristatymas į namus per Venipak kurjerį Lietuvoje (išskyrus Neringą) – 4,99 €;
b) pristatymas į Omniva paštomatą Lietuvoje (išskyrus Neringą) – 2,99 €;
c) nemokamas užsakymo atsiėmimas „Sangaida“ salonuose Vilniuje, Kaune arba Klaipėdoje. Kai siunta bus pristatyta į Jūsų pasirinktą saloną, informuosime Jus el. paštu.

Užsisakius prekių už 50 € ir daugiau, pristatymas į namus arba į pasirinktą paštomatą nemokamas!

Gavus apmokėjimą už prekes, jos pristatomos per 1–3 darbo dienas. Užsakymai priimami kasdien, tačiau siuntimas vykdomas tik darbo dienomis. Kartu su užsakytomis prekėmis pirkėjas gauna sąskaitą faktūrą.

Svarbu! Į Kuršių neriją (Neringą) prekių nepristatome.
Jūsų užsakymą saugome vieną mėnesį nuo užsakymo atlikimo datos. Vėliau užsakymai anuliuojami, pinigai grąžinami pirkėjui.

ATSISKAITYMAS.
Kokie galimi atsiskaitymo būdai?

  1. Elektroninė bankininkystė – galima atsiskaityti tiesiogiai per savo banką:
    o Swedbank
    o SEB
    o Luminor
    o Citadele
    o Revolut
    o Šiaulių bankas (Artea)
    o Lietuvos kredito unijos (LKU)
    o URBO bankas
  2. Paysera – atsiskaitymai per Paysera LT, UAB sistemą.
  3. Bankinis pavedimas – po užsakymo pateikimo el. paštu atsiunčiama sąskaita faktūra, kurią apmokėjus užsakymas patvirtinamas ir išsiunčiamas.
  4. Dovanų kuponas – turint „Sangaida“ dovanų kuponą galima įvesti kodą atsiskaitymo lange.

Svarbu! Negavus apmokėjimo tą pačią dieną, užsakymas panaikinamas kitą darbo dieną.

UŽSAKYMO BŪSENA.
Kaip sužinoti užsakymo būseną?

Visą informaciją apie užsakymo būsenos pasikeitimus gausite nurodytu registracijos metu el. paštu.
Taip pat savo siuntos būseną galite peržiūrėti savo paskyroje, skiltyje „Mano užsakymai“.

PREKIŲ GARANTIJOS.

Pardavėjas neatsako už tai, jeigu parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realių šių prekių savybių dėl kliento naudojamų ryšio priemonių perteikiamo vaizdo ypatybių.
Prekių pakuočių išvaizda ir kai kurių prekių spalvinės savybės gali skirtis nuo vaizduojamų svetainėje.

Pardavėjas nėra atsakingas už prekių kokybės pablogėjimą, jei klientas ar asmenys, kuriems klientas perdavė prekes, jas naudojo ne tiems tikslams, kuriems tokios prekės yra paprastai naudojamos, nesilaikė instrukcijose nurodytų reikalavimų, pažeidė prekių transportavimo, laikymo, naudojimo ir / ar sandėliavimo taisykles, taip pat, jeigu matomi prekių įpakavimo ar kiti išoriniai defektai, raštu neaptarti prekių perdavimo metu ar prekių kokybės pablogėjimas yra sukeltas kliento ar kitų asmenų, kuriems klientas pardavė prekes, veiksmų.

Pirkėjas gali pareikšti reikalavimus dėl įsigytos prekės trūkumų per dvejus metus nuo prekės perdavimo dienos arba, jei prekei nustatytas tinkamumo naudoti terminas – per tą terminą. Jei prekė nekokybiška, pirkėjas gali prašyti ją pataisyti, pakeisti, sumažinti kainą arba grąžinti pinigus.


PREKIŲ GRĄŽINIMAS.
Kokios grąžinimo sąlygos? Kaip atlikti grąžinimą?

Pagal Lietuvos Respublikos Civilinį kodeksą, pirkėjas turi teisę atsisakyti nuotolinės sutarties ir grąžinti prekes per 14 dienų nuo jų gavimo dienos, nenurodydamas priežasties, išskyrus CK 6.228¹⁰ straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis, kai prekės negali būti grąžinamos.

Grąžinimo sąlygos.

Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi savo prekinės išvaizdos, tvarkingai supakuota, su visa komplektacija ir įsigijimo dokumentu.
Kokybiškų prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.
Nekokybiškų prekių grąžinimo išlaidas apmoka pardavėjas, jei prekė grąžinama jo nurodytu būdu.
Jei prekės trūkumai atsirado dėl netinkamo naudojimo ar laikymo, jos nekeičiamos ir pinigai negrąžinami.

Grąžinimo eiga.

  1. Per 14 dienų nuo prekės gavimo raštu informuokite pardavėją el. paštu arba telefonu apie ketinimą grąžinti prekę.
  2. Gavus patvirtinimą, prekę reikia išsiųsti atgal per 14 dienų nuo pranešimo pateikimo.
  3. Pinigai už grąžintą prekę grąžinami per 14 dienų nuo pranešimo gavimo, bet ne anksčiau, nei pardavėjas gauna grąžintą prekę.

Svarbu! Gavus prekes, būtina patikrinti jų atitikimą. Pastebėjus neatitikimus, kreiptis dėl grąžinimo ar pakeitimo per 3 darbo dienas.

Norėdami grąžinti prekes susisiekite:
El. paštu: uzsakymai@sangaida.lt ir/arba
Mob. telefonu: +370 687 58816 (I–V, 8:30–17:30).

GINČŲ SPRENDIMAS.

Jei manote, kad buvo pažeistos Jūsų teisės, ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreipkitės į mus el. paštu uzsakymai@sangaida.lt. Ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėsime prašymą ir pateiksime išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą.

Jei ginčo išspręsti nepavyksta, vartotojas turi teisę kreiptis į:
Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (VVTAT), Goštauto g. 12, Vilnius, www.vvtat.lt, el. paštas tarnyba@vvtat.lt,
arba naudotis Europos Komisijos elektronine ginčų sprendimo platforma: https://ec.europa.eu/odr,
arba kreiptis į teismą.


TURIU KLAUSIMŲ.
Kaip susisiekti?

El. paštu: uzsakymai@sangaida.lt
Tel.: +370 687 58816
Darbo laikas: Pirmadieniais – Penktadieniais, 8:30 – 17:30 (išskyrus valstybines šventines dienas)

Norų sąrašas Meniu 0 0 €
vir