-
Visos prekės
- Baro reikmenys
-
Profesionali įranga
-
Vienkartiniai indai ir pakuotė išsinešimui
Rekomenduojame
SabertPadėklai plastikiniai 35x24 cm su dangteliu, juodi, 25 vnt
Kaina 49.09 €Plačiau - Kasdienės ne ūkio prekės
-
Maisto produktai
- Furšetai ir maisto išvežimas, pateikimas
-
Stalo serviravimo reikmenys
-
Švaros ir higienos prekės
-
Virtuvės ir konditerijos reikmenys
Pristatymas ir grąžinimas
PREKIŲ PRISTATYMAS
PRISTATYMAS. Pristatymo būdai, kiek laiko užtrunka ir kiek kainuoja?
Pristatymo būdai:
a) prekių pristatymas į namus kurjeriu Lietuvoje (išskyrus Neringą);
b) nemokamas užsakymo atsiėmimas Sangaida parduotuvėse Vilniuje, Kaune arba Klaipėdoje. Kai siunta bus pristatyta į Jūsų pasirinktą parduotuvę, informuosime Jus el. paštu.
Mokestis už transportavimą nurodomas, kai suformuojamas užsakymas, iki jo patvirtinimo.
Užsisakius prekių už 50 € ir daugiau prekių pristatymas nemokamas!
Gavus apmokėjimą už prekes, jos pristatomos per 1-3 d.d. Užsakymai priimami kasdien, tačiau siuntimas vykdomas tik darbo dienomis. Kartu su užsakytomis prekėmis pirkėjas gauna ir sąskaitą faktūrą.
SVARBU! Jūsų užsakymą saugome vieną mėnesį nuo užsakymo atlikimo datos. Vėliau užsakymai anuliuojami, pinigai grąžinami pirkėjui.
ATSISKAITYMAS. Kokie galimi atsiskaitymo būdai?
Apmokėjimo būdai:
a) bankiniu pavedimu. Užsisakius prekes jūsų nurodytų el. paštu gausite sąskaitą faktūrą, kurią apmokėjus gausite apmokėjimo patvirtinimą ir jūsų užsakymas bus išsiųstas.
b) elektroninės bankininkystės sistema Paysera (Paysera LT, UAB).
Negavus apmokėjimo tą pačią dieną, užsakymas panaikinamas kitą darbo dieną.
TURIU KLAUSIMŲ. Kaip susisiekti?
Galite kreiptis el. paštu uzsakymai@sangaida.lt arba tel. +370 615 83513.
Pirmadieniais – Penktadieniais, 8:30 – 17:30.
UŽSAKYMO BŪSENA. Kaip sužinoti užsakymo būseną?
Visą informaciją apie užsakymo būsenos pasikeitimus gausite el. paštu. Savo siuntos būseną taip pat galite peržiūrėti, siuntos kodą rasti savo paskyroje 'Mano užsakymai' skiltyje.
PREKIŲ GARANTIJOS
Pardavėjas neatsako už tai, jeigu parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realių šių prekių savybių dėl kliento naudojamų ryšio priemonių perteikiamo vaizdo ypatybių. Prekių pakuočių išvaizda ir kai kurių prekių spalvinės savybės gali skirtis nuo vaizduojamų svetainėje.
Pardavėjas nėra atsakingas už prekių kokybės pablogėjimą, jei klientas ar asmenys, kuriems klientas perdavė prekes, jas naudojo ne tiems tikslams, kuriems tokios prekės yra paprastai naudojamos, nesilaikė instrukcijose nurodytų reikalavimų, pažeidė prekių transportavimo, laikymo, naudojimo ir / ar sandėliavimo taisykles, taip pat, jeigu matomi prekių įpakavimo ar kiti išoriniai defektai, raštu neaptarti prekių perdavimo metu ar prekių kokybės pablogėjimas yra sukeltas kliento ar kitų asmenų, kuriems klientas pardavė prekes, veiksmų.
PREKIŲ GRĄŽINIMAS
Klientui parduotų Prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos Prekės keičiamos ir grąžinamos remiantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“.
- Norėdami grąžinti prekes susisiekite su mumis: el. paštu uzsakymai@sangaida.lt arba tel. +370 615 83513 (pirmadieniais – penktadieniais, 8:30 – 17:30).
- Grąžinamas prekės priimame, jeigu: prekė nenaudota, nepraradusi savo prekinės išvaizdos bei nėra sugadinta, pateikiama originalioje tvarkingoje pakuotėje, grąžinama pilna prekės komplektacija, pirkėjas pateikia prekės įsigijimo dokumentą.
- Prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami, jei prekės trūkumų atsirado dėl to, kad klientas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles.
- Grąžinamų nekokybiškų prekių siuntimo išlaidas padengia pardavėjas (naudojantis pardavėjo nurodytu siuntimo būdu).
SVARBU: gavus prekes, būtina patikrinti jų atitikimą. Esant neatitikimams, prašome kreiptis dėl pakeitimo/grąžinimo per 3 d.d.